Bestelinformatie

Onze kerstpakketten zijn eenvoudig online te bestellen. Wil je liever eerst een vrijblijvende afspraak met één van onze accountmanagers? Neem dan contact met ons op voor een op maat gemaakte offerte. Voor inspiratie kun je ook onze brochure bekijken of een showroom afspraak maken.

HOX beschikt over een eigen logistieke dienst en werkt samen met de beste transporteurs voor grotere bestellingen in Nederland en daarbuiten. Wij zorgen ervoor dat je bestelling altijd op tijd wordt bezorgd. Je kunt met ons een bezorgdatum en tijdstip afspreken.

Foto Bezorging

Vraag over bestellen?

Bel ons via 085 00 618 30

Meer Informatie:

  • Alle prijzen op de website zijn exclusief BTW
  • Veilig online betalen kan op verschillende manieren
  • Bij een ordergrootte vanaf € 250,- exclusief BTW is bestellen op factuurbasis mogelijk. Hiervoor hebben wij je KvK-nummer nodig om de kredietwaardigheid te toetsen
  • We hanteren scherpe transporttarieven (€ 1,25 per geschenk) en rekenen eenmalig € 15,- orderkosten bij bestellingen tot € 750,-
  • Online bestellingen vanaf € 750,- worden gratis op één adres in Nederland geleverd (eilanden uitgezonderd)
  • Afhalen op onze locatie in Ede is ook mogelijk
  • We leveren ook in het buitenland, waarbij de verzendkosten locatieafhankelijk zijn
  • Geschenken worden vaak op europallets geleverd. We nemen bij levering graag lege europallets retour, anders worden deze op basis van nacalculatie in rekening gebracht
  • Huis-aan-huis verzending kost € 6,95 per adres. Ook hierbij rekenen we eenmalig € 15,- orderkosten voor online bestellingen. Adressen kunnen worden aangeleverd via een template dat je van ons ontvangt na het plaatsen van de bestelling
  • Wil je verschillende geschenken combineren? Neem contact met ons op om een pakket op maat samen te stellen

Bestellen en Levering:

  • We streven ernaar om iedereen tijdig van een kerstpakket te voorzien, of je nu vroeg of laat een bestelling plaatst. Echter, bij bestellingen na 15 november bestaat de mogelijkheid dat niet alle items uit ieder pakket meer leverbaar zijn. Wij zorgen in dat geval voor alternatieve producten (dus anders dan op de website aangegeven) die eenzelfde waarde vertegenwoordigen, zodat je in elk geval niet met lege handen staat. Door het plaatsen van een online bestelling ga je hiermee akkoord. Wil je dit voorkomen?
  • Bij het plaatsen van een online bestelling kun je een gewenste leverdatum aangeven. We proberen hier rekening mee te houden, maar dit is geen garantie. In overleg bekijken we wat mogelijk is.
  • Wanneer je na 1 december een bestelling plaatst adviseren we je om via Ideal te betalen om tijdige levering van het kerstpakket te garanderen. Een bestelling op factuurbasis kan langer duren door een eventuele kredietcheck.

Extra Informatie:

  • Wij beschikken over het Thuiswinkel Zakelijk keurmerk en voldoen aan alle wettelijke vereisten voor (online) verkoop van producten.
  • Laat een beoordeling achter op onze Webwinkel keurmerk pagina en lees wat klanten over ons zeggen
  • Wil je meer weten over de werkkostenregeling (WKR)? Neem contact met ons op voor gratis advies van onze accountant
  • Ben je een reseller en wil je jouw klanten originele geschenken of kerstpakketten aanbieden? Bel ons!

Voor vragen of onduidelijkheden, neem gerust contact met ons op.